FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania dotyczące naszej oferty? W jednym miejscu zebraliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania i udzieliliśmy na nie odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie nie wahaj się – skontaktuj się z nami! Nasi pracownicy chętnie udzielą dodatkowych informacji.

Dlaczego warto zamawiać owoce do biura?

Owoce to produkty, które powinny mieć stałe miejsce w naszej codziennej diecie. Porcja owoców każdego dnia to sposób na dobre samopoczucie, pozytywną energię oraz poprawę odporności pracowników. To właśnie owoce dostarczają nam największej ilości błonnika oraz witaminy C. To wszystko przekłada się na większą wydajność i lepszą atmosferę. W ten sposób korzystnie wpłyniesz na wizerunek swojej firmy na rynku pracy i zyskasz lojalność pracowników.

W jakich godzinach realizowane są dostawy?

Dostawy realizowane są zwykle w godzinach porannych lub według indywidualnych ustaleń z Państwem. Punktualność to dla nas priorytet. Transport na terenie Warszawy zawsze gratis!

W jaki sposób mogę zamówić owoce?

Wystarczy, że napiszesz maila na adres: biuro@fruits4you.com.pl, podasz liczbę pracowników i miejsce dostawy. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, potrzebujesz indywidualnej wyceny lub po prostu chcesz powiedzieć „Cześć!” – nie wahaj się! Zadzwoń, wyślij maila lub napisz do nas poprzez formularz kontaktowy. 

Jaki jest koszt?

Na wszelkie zapytania dotyczące wyceny odpowiadamy drogą mailową. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
Ceny uzależnione są od wielu czynników, np. liczby pracowników, składu skrzynki oraz częstotliwości dostaw. W przypadku zainteresowania naszą ofertą zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego.

W jakim systemie odbywają się płatności?

Preferowana forma płatności to przelew bankowy. Płatności należy dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. Dostawy jednorazowe zwykle fakturowane są tego samego dnia, natomiast dostawy abonamentowe pod koniec miesiąca.

Czy trzeba zamawiać owoce codziennie?

Nie, owoce dostarczamy na podstawie indywidualnych ustaleń. Wszelkie informacje na temat rodzaju zamówień i ich częstotliwości wprowadzone są do naszego systemu. Należy jedynie poinformować nas o ewentualnych zmianach czy dodatkowych dostawach.