Media

Infor.pl

Wydatki, jakie ponosi przedsiębiorca na zakup owoców z przeznaczeniem dla pracowników stanowią przejaw jego dbałości o ich stan zdrowia, kondycję fizyczną i samopoczucie, co w dłuższej perspektywie czasu może przełożyć się na poprawę atmosfery pracy, zwiększoną wydajność pracy i w konsekwencji większe dochody firmy.

eGospodarka.pl

Po pierwsze to zdrowa przekąska w godzinach pracy, po drugie przedsiębiorca może zaliczyć jej zakup do kosztów firmowych. Mowa tu o korzystnym rozliczeniu na gruncie podatku dochodowego zamówionych do biura w formie cateringu świeżych owoców, którymi przedsiębiorca częstuje swoich pracowników i kontrahentów.

www.hrnews.pl

Widzimy rozkwit różnego rodzaju prozdrowotnych programów motywacyjnych: karty zniżkowe do klubów fitness, organizowanie teamów biegowych, triathlonowych, masaże „krzesełkowe” w pracy, programy edukacyjne dla pracowników, programy motywacyjne oraz zdrowszy catering, czy świeże warzywa i owoce.

Trojmiasto.pl

Program “Owoce w pracy” jest popularny w firmach zachodniej Europy, ale I u nas szybko zdobywa zwolenników. Zyski są obustronne. Pracodawca buduje wizerunek firmy ekologicznej, która dba o swoich pracowników, motywuje ich, a jednocześnie – poprzez dostarczanie witamin – zmniejsz ilość absencji z powodu chorób. Pracownicy zyskują zdrową przekąskę I porcję witamin.

Biznes.Onet.pl

Dobrym przykładem kosztów, które mogą obniżyć podatek, są tzw. koszty pracownicze, tj. kwoty wynagrodzenia, premii, diet, ale także i takie wydatki ponoszone na rzecz pracowników, które korzystnie wpływają na ich zdrowie, samopoczucie, zwiększają motywację pracowników i jakość wykonywanych obowiązków. Wydaje się zatem, że postawienie do dyspozycji pracowników zdrowej przekąski w formie np. świeżych jabłek, daje przedsiębiorcy możliwość obniżenia zobowiązania wobec fiskusa z tytułu PIT-u

HRM Partners

Wdrożenie systemu rozwijania pracowników wpływa pozytywnie na zewnętrzny I wewnętrzny wizerunek firmy. Z jednej strony sprawia, że potencjalni kandydaci postrzegają firmę jako wartościowego pracodawcę, który zapewnia perspektywy na rozwój. Z drugiej, podnosi lojalność pracowników, którzy mają zapewnioną określoną ścieżkę rozwoju w ramach firmy.